Prekių pristatymo kaina 5 eurai. Nemokamas pristatymas nuo 50 eurų.

Pristatymas į Neringą visada kainuoja 21 eurą, todėl pirkėjams iš Neringos siūlome prieš perkant susisiekti su mumis telefonu +370 64784789 arba el. paštu info@fisheris.lt – tikrai rasime pigesnį prekių pristatymo būdą.

Pristatymo būdai

1. Kurjerių tarnyba. Prekės pristatomos kurjerių tarnybos, tiesiai į rankas Jūsų nurodytu adresu. Prekės atvežamos darbo valandomis. Galite nurodyti tiek namų, tiek darbovietės adresą – svarbiausia, kad darbo valandomis šiuo adresu būtų žmogus galintis priimti siuntinį. Apie siuntos pristatymą iš anksto būsite informuoti skambučiu arba SMS žinute.

2. Lietuvos paštas. Prekės pristatomos registruota siunta, į artimiausią pašto skyrių. Iš pašto skyriaus siuntinį reikia atsiimti patiems. Apie registruoto siuntinio atvykimą būsite informuoti informaciniu pranešimu į savo pašto dėžutę, siuntos judėjimą galėsite sekti Lietuvos pašto internetiniame puslapyje įvedę elektroniniu paštu gautą siuntos numerį.

3. Atsiimti patiems. Prekes galima atsiimti Fisheris LT prekių atsiėmimo punkte Kaune. Pasirinkus šį būdą tereikia sulaukti parduotuvės administracijos skambučio ar elektroninio laiško ir susitarti dėl atsiėmimo laiko.

Pristatymo terminai

Pristatymo terminai priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir apmokėjimo būdo. Parduotuvėje galima pasirinkti vieną iš aukščiau paminėtų trijų pristatymo būdų. Užsakytos prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinktų apmokėjimo ir pristatymo būdų. Prekes pristato vieni iš siuntų pristatymo paslaugų lyderių Lietuvoje – kurjerių kompanijos Venipak ir  DPD arba Lietuvos paštas. Prekes galima atsiimti ir patiems – Fisheris.lt prekių atsiėmimo punkte Kaune.

Pasirinkus pristatymo būdą per kurjerį, prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas, po užsakymo patvirtinimo (atsiskaitant pavedimu – po apmokėjimo).

Pasirinkus pristatymo būdą per Lietuvos paštą, prekės pristatomos per 4-5 darbo dienas, po apmokėjimo.

Pasirinkus atsiimti prekes patiems, prekės bus paruoštos per 0-2 dienas nuo užsakymo patvirtinimo. Apie paruoštas prekes informuosime Jūs elektroninių paštu, skambučiu arba SMS žinute.

Tam tikrais atvejais, dėl didelio apkrovimo, oro sąlygų, pristatymas gali vėluoti 1-2 darbo dienas. Tokiu atveju su Jumis susisieks mūsų atstovas ir informuos apie galimą vėlavimą, suderins galimą pristatymo adreso pasikeitimą ir kitus klausimus.

Nenumatyti atvejai

Jei po prekių užsakymo, pasikeitus aplinkybėms, prekių atsiimti negalėsite – susisiekite su mumis telefonu +370 64784789, arba elektroniniu paštu info@fisheris.lt  – suderinsime kitą pristatymo laiką arba adresą.

Jei norite apsipirkti mūsų parduotuvėje, tačiau nesate tikri, kur būsite prekių pristatymo dieną – esame lankstūs, susisiekite su mumis ir kartu rasime geriausią išeitį.